سالم زیبا

اموزش مطالب پزشکی

سالم زیبا

اموزش مطالب پزشکی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از کوتاه کردن موهایتان پشیمان شده باشید و آرزو کنید که ای کاش خیلی زود دوباره بلند شوند. خوشبختانه روش های علمی متعددی وجود دارد که می تواند شما را به آرزویتان برساند. با مراقبت کردن و تغذیه مناسب موها و همینطور استفاده از ماسک های مخصوص مو به راحتی می توانید رشد موهایتان را تقویت کنید. با اینکه نمی شود دقیقا گفت که موها در طول هفته چقدر رشد می کنند اما بعد از به کارگیری روش هایی که قرار است در این مطلب گفته شوند می توانید مطمئن باشید که خیلی زود و سریع موهایتان رشد می کنند و دوباره بلند می شوند.

روش اول: استفاده از محصولات ترمیم کننده مو

۱-پوست سرتان را با روغن های گرم ماساژ بدهید. ماساژ دادن پوست سر با روغن های گرم و طبیعی باعث تقویت رشد موها می شود. برای این کار می توانید از روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن جوجوبا و روغن آرگان استفاده کنید. یادتان باشد استفاده از روغن های طبیعی برای تقویت رشد موها از نظر علمی ثابت نشده است اما ممکن است تاثیر مثبتی روی تقویت رشد موهای شما داشته باشد.

  • قبل از استفاده از روغن ها کمی آن ها را گرم کنید اما مراقب باشید که خیلی داغ نباشند. دمای روغن باید به اندازه ای باشد که پوست سر و موهایتان را نسوزاند.
  • بعد نوک انگشتانتان را به روغن آغشته کنید و با حرکات نرم و ملایم دایره ای شکل روی سرتان بکشید. می توانید از دیگران هم بخواهید که این کار را برایتان انجام بدهند. ۳ دقیقه به همین شکل پوست سرتان را با روغن ماساژ بدهید.
  • اجازه بدهید که حدود نیم ساعت روغن روی سرتان باقی بماند و بعد آن را با آب و شامپو کاملا از روی موها پاک کنید و سرتان را بشویید.
  • بهتر است از روغن ها قبل از رفتن به حمام استفاده کنید تا مجبور نشوید مدام از شامپو استفاده کنید چ

۲- ماسک موی خانگی بسازید. استفاده از ماسک های مقوی مو در طول هفته باعث شادابی و رشد بیشتر موها می شود. اگر نمی خواهید خودتان ماسک مو تهیه کنید می توانید آن را از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید.

ادامه مطلب لینک زیر:

3 روش رشد سریع مو در یک هفته 

  • ۹۸/۰۸/۱۸
  • مبینا حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی