سالم زیبا

اموزش مطالب پزشکی

سالم زیبا

اموزش مطالب پزشکی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تصور کنید یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و وقتی به آینه نگاه می کنید با بدترین اتفاقی که در آن لحظه ممکن است بیفتد روبرو می شوید: جوش صورت! همان کابوس ناخوشایند خیلی از ما که هزار و یک جور ترفند برای برطرف کردنش به کار می بریم ولی باز هم هر از گاهی این جوش ها سر و کله شان پیدا میشود. در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی بهترین روش درمان آکنه با عسل را به شما یاد می دهیم.

کاربردهای جالب عسل

درمان آکنه با عسل

 

آکنه یا جوش در واقع به دلایل ژنتیکی و هورمونی اتفاق می افتد و عوامل محیطی روی آن تاثیری ندارد؛ بنابراین نمی شود گفت که جوش زدن به خاطر عدم رعایت بهداشت شخصی رخ می دهد. به نظرتان آکنه ها بیشتر در کدام قسمت بدن ظاهر می شوند؟ اگر جوابتان صورت است باید بگوییم بله! متاسفانه همینطور است. چهره همه ما نقش مهمی در بالا بردن اعتماد به نفسمان دارد و بنابراین جوش های ریز و درشت و دوست نداشتنی صورت هیچ چیزی جز احساس زشت شدن برایمان به ارمغان نمی آورند؛ اما نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا بهترین روش مقابله با این اتفاق ناخوشایند را در اختیارتان بگذاریم. این مطلب را تا انتها بخوانید و همه نکات آن برای درمان فوری جوش صورت با عسل را به خاطر بسپارید.

ادامه مطلب لینک زیر:

3 تا از جدیدترین روش های درمان فوری جوش صورت با عسل (کاملا موثر)

  • ۹۸/۰۸/۱۸
  • مبینا حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی